Royem62 bende bu iğneyi kullandım sorma yetmedi bir 300 lu olanı daha aldım aşılama yaptık tutmadı ama vardır bir hayır dedim demekki çocuğumuz olmuyor dedim 1 tane var çocuğumuz 2. İçin aşılama yapalım dedik eşimin sperm değerleri dusukdu diye birde 2 tane düşük yaptım tahlillerde birşey çıkmıyordu neyse aşılama tutmayın demekki tüp bebekle anca olur çocuk dedim kafadan o hamile kalma düşüncesi gitti diğer ay kendiliğinden hamile kaldım şimdi kızımla 36+1 günlük olduk teyzesi inssallah sizin emeğiniz boş gitmez nasip olur aşılamayla