Basak_gunes Hamileliğimi öğrendiğim gece tahlil için gittiğim de 6000 civarı bir şeydi ve beş haftalıktı kese göründü bebek görünmedi 6+3 de tekrar gittim ve bebek selamün aleyküm anne kadın dedi bacım hepsi normal
Basak_gunes Aylnsi0 kötüyü düşünme kötü seni bulmasın hiç endişelenme kendi kendini telkinle ve ben mükemmel bir hamilelik geçiricem de gerisini Allah’a bırak
seyma0661 Aylnsi0 evet gerçekten 1 gün bile farkediyor bide ultrasondan da kaynaklı genelde devletlerde 6-7den sonra anca gözüküyor. Pazartesi devlete gittim hamile olduğumu bilmesem değilim derim o derece kötüydü ultrason