Ftmnnr Aslaninannesi_ haftaya göre biraz fazla degilmi sadece merak ettim 5 haftalık Ken benim doktorum beta HCG 1600 lerde olur diyordu
Aylnsi0 Ftmnnr banada biraz fazla gibi geldide bilmiyorum hiç ama normal dedi doktorum 15 gun sonra kesede görmek ve kalp atısı için cagırdı
Aslaninannesi_ Hayır canım hatta ben sana referans aralığını yüklüyorum burdan takip et haftanı src=“https://i.hizliresim.com/rsazvq2.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>
Aylnsi0 27 agustosta bta 626 cıktı bugun beta baktırdm 10.514 cıktı oda 4 500 e denk geliyomus 5+1 dedi doktor kese göründü diger randavuyuda ayın 21 ine verdı bakalım
Aslaninannesi_ Aylnsi0 hayır normal birdahaki gittiğinizde bebeği de kalp atışınıda duyarsınız ben 7.haftada duymuştum
seyma0661 Aylnsi0 5+4de devlete gittim kese yok bebek yok adet ilacına başla dedi ilgisizdi belkide. Kan sonucum çıkınca ertesi gün özele gittim 6haftaydı hem keseyi gördük hemde kalp atışını duyabildik
Aylnsi0 seyma0661 maşallah ne güzel benm kesem göründü sadece bugün 5+1diye belkide sizle aramızda 3 gün var 1 gün bile farkediyomus
seyma0661 Aylnsi0 evet gerçekten 1 gün bile farkediyor bide ultrasondan da kaynaklı genelde devletlerde 6-7den sonra anca gözüküyor. Pazartesi devlete gittim hamile olduğumu bilmesem değilim derim o derece kötüydü ultrason