Sinemce1 Birmelekbirhayat hayırlı haberler alırsınız inşallah 💓 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 💓
Sinemce1 Birmelekbirhayat beklemek çok zor ve yıpratıcı bir süreç. Bizde 1.5 senedir bekliyorduk gebe kaldığımı öğrendim ama doktorun biri hiçbir sebep yokken dış gebelik olabileceğini söyledi. Neler neler yaşıyoruz rabbim hepimize gönül ferahlığı versin
Kbrabrkci1_ Merve-metin benimde 1 gün boyunca ve hala devam ediyor karnım da garip bir ağrı enfeksiyon kaynaklı denildi antibiyotik ile geçer inşallah birde grip oldum hepsi üst üste