Ynckpgn 29 Ağustos ta kan verdim beta 3600 çıktı doktor keseyi gördü dün tekrar verdim beta 8000 çıktı ama sanki iki katı artması gerekiyordu korkuyorum 😦
halimeyyy Tekrar neden verdin ki keseyi gördükten sonra betaya bakmana gerek yok zaten yüksek değerler tamamen iki katı artmaz korkma sağlıcakla bebeğini görürsün inşallah
Merve-metin Ynckpgn anladım canım keseyi gördüğün için hiç canını sıkma bi sonraki kontrolde bebeği ve kalp atışını duyarsın inşallah 🤲🏻🤲🏻
Kiraz01235838639 Merhaba arkadaşlar benim beta değerim 2913 çıktı ama bebek kesesi görünmüyor doktor çok yeni olduğunu söyledi ama sizce böyle birşey yaşıyan varmı ilk gebelik çok korkuyorum
Merve-metin Kiraz01235838639 ultrason cihazı eskiyse veya bebeğin haftası küçükse kese daha yeni oluşuyor olabilir
babyandmomy__ Kiraz01235838639 benim de bu değerlerde ultrasonda görünmemişti alttan baktılar minicikti endişelenmeyin 😍
Merve-metin Kbrabrkci1_ yok canım gayet iyi ben 5 buçuk haftalık öğrendim hamileliğimi beta 24031di niye problem olsun erken yumurtlama görmüşsündür yüksek ihtimalle canım ondan yüksek çıkmış beta
Kbrabrkci1_ Merve-metin ay iyi birsey duyunca çok mutlu oldum bakınıyorum herkes en fazla 10 bin falan benim çıktı 21 bin birde dün kasık ve karın ağrısı ile acile gittim enfeksiyon çıktı idrarda
Merve-metin Kbrabrkci1_ karın ağrısı kasık ağrısı normal bende de olmuştu enfeksiyon için doktor ilaç verdiyse kullan geçer bende enfeksiyon yoktu ama çok ağrım vardı sonra geçti şükür
Sinemce1 0-21 günlük 5-71 arasında değer oluyor muhtemelen 3 haftalıktır daha adetine 1 hafta falan olması lazım
Kbrabrkci1_ Merve-metin benimde 1 gün boyunca ve hala devam ediyor karnım da garip bir ağrı enfeksiyon kaynaklı denildi antibiyotik ile geçer inşallah birde grip oldum hepsi üst üste
Sinemce1 Birmelekbirhayat 48 saat arayla bakılması gerekiyor eğer sağlıklı bir gebelikse 2 katı veya %66 oranda fazla çıkması gerekiyor