Moz ikincibaharrr sorma başından beri yok dış mı kimyasal mı diye diye keseyi gördük harap oldum ya ayın 20 sinden beri
ikincibaharrr Moz kalp atışını da duyacaksın Allah’ın izniyle hayırlı haberlerini alalım inşallah gebelik yoldaşlığı yaparız beraber😋😋
Moz ikincibaharrr allahım inşallah eşim de az kaldı sabret dayan diyor inşallah dediğiniz gibi çıkar ama benim ne mide bulantım var ne ağrım yani belirtim yok o da beni korkutuyor
Moz Gencanne06 evet canım aynı gibi küçük diye mi öyle acaba senin de muhtemelen 3-7 mm arası.Ctesi gideceğim yine bakalım ne olacak aynı gün başka dr a da randevu aldım olumsuz konuşursa direkt oraya giderim
ikincibaharrr Moz benimde başlarda vardı şimdi 8+1 hiçbir şey yok geçti bir anda sadece biraz sık idrar çıkıyorum normal bence zamanla geçiyor diye duymuştum ben
Gencanne06 Moz evet daha yeni oluşuyor dedi ama beta değerin güzel gebesin dedi haftaya gel kese görünür dedi Sende üzme kendini içini ferah tut sabırlı olman gerekiyor güzel düşün güzel olsun sonucun❤️
Hasret18ayaz ikincibaharrr bende keseyi alltan gördüm 4 gün geride çıktı olabiliyor öyle şeyler sıkmayın canınızı
ikincibaharrr Hasret18ayaz benim kesem kaç milim sağ altta 6+4 birde bi şey daha yazıyor o mu acaba bakabilir misiniz
Moz ikincibaharrr Sağ altta yazan bebeğin boyu bebek görünce artık kesenin bir önemi kalmıyor sanırım artık bebeğin boya bakılıyor
Hasret18ayaz ikincibaharrr senin bebeğin büyü yazıyor 0.69 cm galiba cep bebeğin baş popo uzunluğu SG yanlış hatırlamıyorsam kesenin boyu
ikincibaharrr Moz 10 gün sonra kontrole gideceğim tekrar o zaman sorayım bakalım kaç milimmiş😂 bu arada ikinci gebeliğim bugün kalp atışlarını duyduğum an tuhaf oldum sizin başka çocuğunuz var mı🥰
ikincibaharrr Hasret18ayaz benim bebek göründüğü için kese boyutu yazmıyor o zaman artık bebek boyu olarak ölçülecek demekki
ikincibaharrr Gencanne06 ay maşallah Allah bağışlasın benimde bir kızım var bakalım bu bebişin cinsiyeti ne sizin normal doğum muydu sezaryen miydi