Ebbruc ideemirel benimde 2.gebeliğim 17.haftada hissetmeye başladım , zayıfım ve yağ yok karnımda pek ondan olabilir belki ama herkes erken hissetmeyebiliyomuş doktora bile söyleyince şaşırdı hissetmeme
ideemirel Ebbruc ben ilk gebeligimde zayıf hamile kalmıştım ama bunda baya kilolu kaldım ondan sanırım
b-bg Ebbruc dondurma yedim şimdi uzanınca her zamankinden çok aşağıda 2 tekme hissettim normaldir galiba
Ebbruc b-bg benimki de şuan baya aşağıdan vuruyo ilk defa, serklajlıyım bide tedirgin olmadım değil ama düzelir diye düşünüyorum
Ebbruc b-bg yok yok benimki de 4-5 kere vurdu sonra normal yerine döndü , oğlanlar niye bu kadar yaramaz 🥲