b-bg kızlar yemek yedikten sonra hep hareket eder döner tekme atardı dün gecede beri hissedemiyorum geçenlerde yine oldu gece hastaneye gittim sırtı dönüktü yine mi böyle olmuştur boşuna mı endişeliyim yoksa doktora gitmeli miyim
fairytale_ b-bg ben gecen doktoruma sordum çok normal dedi her saat bası hissetmemek yoruldugunda hissetmeyebilirsin dedi haftan kucuk oldugu icin gunde bir kere bile hissetsen yeterli demisti 23 haftaligim. 26 dan sonra siddetleniyormus hareketler
Gulbaharazram Bende 22 haftayım her saat başı oynar. Geç kalınca göbeğimi salliyorum oynuyor . Bence gt doktora için rahat etsin
sacmalamakizim b-bg Ya da bir sağlik ocağına git, kalp atışlarını dinlersen için rahat eder, benim kızda öyle hareket etmediği oluyor, bazen sarsıyorum biraz sonra hareket ediyor. 😊
Ebbruc b-bg 2 gün önce bende yaşadım çok hareket yoktu sonra çikolata yedim biraz bekledim çok hafif hissettim, akşam normale döndü hareketleri. Uyku düzeni mi ne oluşturuyolarmış bu haftalarda heralde normalmiş
b-bg Ebbruc ara ara hissediyor gibi oluyorum ama emin olamıyorum bende hastaneyi aradım doktorum çıkmış
Ebbruc b-bg elini karnına koyup denedin mi hiç, sırt üstü yattığımda öyle daha net hissediyorum ben elimi karnıma koyup . Kendini yorduysan uyuyo da olabilir
b-bg Ebbruc evet elimi karnıma koyunca hemen tepki veriyordu dediğiniz gibi ama şu an vermiyor yemek yiyip tekrR deneyeceğim olmazsa nöbetçi kadın doğumcu bulup gideceğim doktora
Ebbruc b-bg öyle yap, endişelenip strese sokma kendini. Kolay değil biliyorum bende 2 gün önce çok endişelendim çünkü 🥲 türk kahvesi de hareketlendiriyo diyolar biraz zaman geçince onu dene istersen
b-bg Ebbruc dondurma yedim şimdi uzanınca her zamankinden çok aşağıda 2 tekme hissettim normaldir galiba