rukiyee23 Gecensene temmuzda katıldım martta ayrılmıştım ki bu sene yine haziranda ortama katılmış bulundum daha tam ayrilamadan 😀😃😊😇
1Ali br2023 sağlıcakla gelsin inşallah, evet az kaldı ama ağrılar arttı zaman nasıl geçicek bakalım😵💫
br2023 1Ali Korkutmak istemem ama ağrılar sonuna kdr devam ediyor geçmiyor malesef yani benimki öyle soğuk yerde uyumamaya çalış çünkü soğukta uyuyunca sırtım o kdr ağrıyor ki nefes alamıyorum🥲 Sağlıkla kucağına alrsn inş ❤️
1Ali br2023 sıcağa hiç tahammülüm yok 🥲 tahmin ediyorum zaten artık başladıysa doğurana kadar gitmez ağrılar. Su gibi doğumun olsun pozitif doğum hikayeni okuruz inşallah
br2023 1Ali Benim de sıcağa tahammülüm yok o yüzden çoğunlukla soğuk yerde yatıyorum gene de sökmüyor😐Uyandktan sonra zatn mahfoluyorm
hepoyleolurzaten_ Deletedmom_116 merhabalar yaşımm 23.2022ler burdayım ilk kızım 20 aylık karnımdaki kızım 35+4 haftalık 💆🏻♀️2022de formlarınızı okuyordum ordan tanıyorum🫡eylül ortası sezeryanım var heyecan stress hepsi karışık sizde ne var ne yok?
Deletedmom_116 hepoyleolurzaten_ Yaa ne güzel Taniyo olman 😂😂Doguramama psitlarimi falanda gormussundur 🤣♥️ Maşallah masalalah Az kalmış 🥹🥹Sağlıcakla gelsin bende valla ne olsun 15 aylık olmak üzere bebem var Karnımdaki 10 haftalık adete göre USG göre 9 falan Bulantı çok korku çok ilk dogumum zordu 🥹
myangelson Deletedmom_116 güzel ya şükür arada bulantı oluyor hapa rağmen dünden beri de kaşık ağrısı var biraz fazla ama dün randevum vardı herşey normalmiş sanırım normal ağrılardan 🥲
mcansu Deletedmom_116 😅😅😅 dedim herkes hunili benim ne eksiğim var Melek gibi bebemden sonra bakalım neler bekliyor beni
hepoyleolurzaten_ Deletedmom_116 evet evet görüyordum okuyordum😁😅şimdi inşAllah çok güzel doğum gerçekleşir her doğum aynı deyildir🥰evet az kaldı bakalım neler gelicek iki çocukla başımıza🥹