Sedadvc aysegulpolat121 36. Haftadayim. 5 haftalıkken filan bıraktım. 31 haftadır içmiyorum. Emzirme döneminde ilk 6 ay da tutucam kendimi. Sonra eğer canım hâlâ isterse başlarım. O zamana kadar istemezse başlamam. Şu an canım istiyor ama 😂
Sedadvc aysegulpolat121 Ben biraz inatçı ve kararliyimdir. Bir şeye karar verdiysem dönmem kolay kolay. Bir de bebeğime herhangi bir şey olursa, sigaradan olmasa bile onun vicdan azabından kurtulamam. Bunlar sigara icmeme engel oluyor. ☺️
feldspar Bi arkadaşım karı koca her gün bir paket içiyorlardı. Hamilelikle birlikte azalttı ama kesmedi. Şu an çocuğu fizik tedavi alıyor, birçok sağlık sorunu var. Zor belki gerçekten ama bırakmak gerek :(