Sedadvc sigara içen biri gelse bebeği öpse kıyamet koparan anne olacaksınız doğduğu zaman emin olun onu korumak için karnı bahar yemeği yedim bebeğim küçükken gaz yaptı sabaha kadar çığlıklar için ağladı Allah’ım korusun astım olsa ciğerlerin de sıkıntı olsa olacak olan olur ama sigara yüzünden deseler yaşayacağın vivda azabı değmez valla 6 sene oldum arada kokusu geliyor asla diyorum bir daha azgma alamam Allah korusun