Biraz uzun ama kusura bakmayin🙏💜
Kızlar ben hamileliğimin ilk 6-7 haftası doktora gittim işte tahlil falan yaptırdık ve Guatır çıktı
Neyse guatır için başka doktorun yanına gittim ve senin guatırın iyi huylu dedi. Guatır bezlerin yavaş çalışıyor Allah’tan dedi. her ay beni yanına çağırdı işte bir tane hap verdi her ay gel dozunu yükseltelim dedi. Bir de biyopsiye yollamıştı. Biyopsiyi bebeğini dogurtuktan sonra da gidebilirsin demişti
Guatırı olup böyle birşey yaşayan var mı 🥺
Sizce hamileliğin sürecinde mi gitsem biyopsiye yoksa doğurtuktan sonra mi?🤷