Cicek_ Sna1244 bende görenedim canım. Erken çok gerçekten. Pazar yapıcam diyorum ama hala erken mi diye düşünüyorum. Eşimi de inandıramıyorum bir türlü regliden önce sonucun çıktığına 😂
Sna1244 Cicek_ ay valla artık şunun stresinden bıktım yoruldum ya son 1 saattirde tansiyonum yerlerde 7 ye falan düştü çok başım dönüyor bide sanki reglimin ilk günü olduğu gibi ağrım var bu şüpheler beni yoruyor valla
Cicek_ Sna1244 bende senin gibiyim şuan. Arada bir öyle ağrı mı desem acı mı desem değişik şeyler oluyor ama canım yanıyor baya. Bu psikolojik olamaz sanırım. Ya çok erken regl olcam yada hamileyim yani çok garip
Sna1244 Cicek_ kesinlikle yani psikolojik bir durumda bu ağrıyı acıyı hissetmeyiz diye düşünüyorum ya inşallah hepimiz hayırlı haberler alırız 💖
Solmaz-Papatya shrnur canım bende 11 eylül 12 eylül anca test yaparım o zaman kendini belli eder idrarda
Kubra0606 Guneyinannesi1 benimde 13 eylül ama gecikirse yapacağım o yüzden 14 eylülü seçtim 😂belki regl olmazsam biraz daha sabredebilirim ama gecikeceğimi hiç sanmıyorum
Xiremmx @Kubra0606 benim belim çok ağrıyor sol tarafta bir batma var böyle bugün test yaptım dayanamayıp çıkmadı beklicem artık 14 ünü
Kubra0606 Guneyinannesi1 yani gibi :) regl öncesinde de çok şişip ağrır benim kiminin ağrımaz hiç öyle anlar gebeliği mübarek benimkiler hep şiş