Sna1244 Kubra0606 Ben hep burdan alıyorum hem güvenilir hem uygun az önce eczaneden bu marka aldım birtanesi 75 tl internette daha uygun
Sna1244 Kubra0606 evet ben bu markaya güveniyorum hep bununla yaptım bir tane de kimyasal gebeliğim var onuda bu markayla öğrenmiştim
Kubra0606 Sna1244 ama trendyolda olumsuz yorumları var canım yalancı pozitif çıkıyo diyenler olmuş, bende innovita ultra erken var onu denerim olmazsa
Sna1244 Kubra0606 yani ben hiç denk gelmedim bilmiyorum birde birkaç doktor bana bu markayı önermişti o yüzden bunu kullanıyorum ama olabilirde bilmiyorum ki
Melike3506 Ben yaptım bunda çıkmadı ama dün yaptığımla bugünkünün seri numarası kasetin şeklinde farklılık var. Dünkü çizgi mordu bugünkü pembe. Birde c çizgisinde siliklik var acaba bozuk mu oluyor yoksa doğru mu?
Sna1244 Ben bu bugün yaptığım testi arkadaşıma da attım negatif diye arkadaşım da bana bu şekilde geri atmış gölge var diye ama ben Hâla görmüyorum öyle birşey siz görüyormuşsunuz yoksa arkadaşımın üçüncü gözü falan mı var 😂
Cicek_ Sna1244 bende görenedim canım. Erken çok gerçekten. Pazar yapıcam diyorum ama hala erken mi diye düşünüyorum. Eşimi de inandıramıyorum bir türlü regliden önce sonucun çıktığına 😂
Solmaz-Papatya shrnur canım bende 11 eylül 12 eylül anca test yaparım o zaman kendini belli eder idrarda