Melike3506 ben bı ara böbrek sorunu yaşamıştım acaba bobregimmi ağrıyor diye düşünüyordum ama 1 Eylül’de bı test yaptım silik ince coGi görünce ben şok oldum 2 Eylül’de bı da yaptm biraz daha belirginleşti çizgi 3 Eylül’de son yaptığımda baska marka.yaptim çizgi göremedim şaşırdım sonra.icini bı açtım ta kıyıda çizgi çıkmış ama bn ontestin blmym maa hatalı olabileceğini düşünüyorum