Purple Bi ürüne bedava sahip olmak ya da denemek çok güzel. Fakat daha önce tecrübenizi varsa ya da devam edilmicekse bebeğin cildini değişik bezlerle yormayın derim 😑 Ben ilk doğumumda prima aldım, yara yaptı bebeğimi. Bildiğiniz yara, pişik falan da değil.. Şimdi 2.gebeliğim,bedava koli koli verseler yine de almam.. Geçenlerde baby&me aldım ebebekten, ilk kullanımda denerim diye, aynı binada Bi arkadaşım var, dedim ki dener misin bi bebeğinde, memnun kalacak mısın? Hiç değiştirmeyeyim, alışkın olmadığı bir bez, pişik yapar dedi. Eyvbaby kullanıyormuş, çok daha iyi ya da çok daha kaliteli de değil ama teni buna alışkın dedi. Orda fark ettim, haklıydı. Her bebeğe her bez olmuyor. Sizinle de paylaşmak istedim..