Melike3506 Arzunur14_ çok zor görülüyor daha çok erken belki ondan tekrar test siparişi verdim geldiğinde ilk idrarla yapcam bunu akşam 5 te ovulasyon testi yaptığım zaman yaptım
Arzunur14_ Melike3506 Bu test en erken kaç güne kadar gösteriyor bende sipariş ettim bat 12 gelince yapsam erken mi olur diye düşünüyorum bir iki güne elimde olur 😊
Melike3506 Arzunur14_ hiç bilmiyorum benim bat 15 bugün kahverengi lekelenme geldi peçeteye benimde elimde bir tane erken gelebelik testi vardı yapayım dedim hiç de beklemiyordum ama yumurtlamanın üstünden 12-13 gün geçti benim döngüm 45 gün
Arzunur14_ Melike3506 Ben ovülasyon hiç denemedim akıntı vs bende hiç olmuyor ne zaman oldu hiçbir bilgim yok döngüm galiba 30 31 gün 😂 kafam karışık ne yapacağımı bilmiyorum
Melike3506 Arzunur14_ benim yumurtlama zamanı da pembe lekelenmem oldu ilk defa bu ay daha önce sadece beyaz akıntı oluyordu 8 aydır deniyoruz ilk defa bu ay ovulasyon testi yaptım acaba yumurtlamıyorum mu diye düşünüyordum sırf yumurtluyor muyum görmek için arada istisnalar hariç hep 45 günde regl olurum
shrnur İlk hamileliğimde adetime 1 gün kala öğrenmiştim gelişemediği için kürtaj oldum 3 aydır korunmuyoruz umarım bu ay sağlıklı sıhhatli kolaylıkla bir gebelik oluşmuştur
Arzunur14_ Melike3506 Ben 3 buçuk yıldır korunuyorum bu ay korunmadım olma ihtimali de düşük ama eşim hisettiğini hamile olabileceğimi söylüyor ilk hamileliğimde de hissetmişti o biraz beni umutlandırdı ama olduğunu düşünmüyorum nedense 😊 inşallah siz hamilesinizdir güzel haberlerinizi bekliyorum 🌸
Melike3506 Arzunur14_ teşekkür ederim inşallah 💕 benimde eşim 2 gün önce gebelik testi yapsana demişti bende daha varsa bile çıkmaz kanda yükselcek de anca idrar geçcek demiştim içine mi doğdu anlamadım bende 😂
Arzunur14_ Melike3506 Hissediyorlar umarım benim de hissetmiştir 😊 ısrarla var diyor nasip inşallah 🥰
Ferman21 Pazar gibi yapmayi dusunuyorum duygu degisimi yasiyorum bu ay herseye her müzik dinlememde agliyoru. Bat 12 😊
Solmaz-Papatya Bat 12 eylül kısslaarr🥹 umarım hepimiz güzel haberler veririz birbirimize🤲 21 Eylül doğum günüm güzel bir hediye Rabbim tarafından banada sizlerede nasip etsin inşallah 🤲
shrnur Nedense bende bu ay olacağını hissediyorum adet bittikten sonra bi dolu bi boş geçirin demişti ebe bizde bu ay öyle deniyoruz eğer olmazsa diğer ay bir gebenin günlüğünün ovulasyon testine başlayacağım
Sna1244 Kızlar tekrar merhaba benim bat 15 Eylül sizce pazartesi günü kan versem gebelik varsa belli olur mu