Ovülasyonla takip etmedim ama takvime göre yumurtlama günlerini değerlendirdik. Akıntım çok oluyor o zamanlar bir de oradan anlıyorum. 24 26 29 ağustos günleriydi. Bu ay rahim filmi çekindim tüplerim kapalıydı açıldı. O yüzden daha da ümitliyim. Cumartesi test yapmayı düşünüyorum