Eylem_96 anlıyorum benimde 13. Haftadan beri kafası aşağıda ama kanala girmiyor aşırı rahat bi bebek. Ben doğurcam o kadar hareketli biriydim ki hala öyleyim ama Artık bu saatten sonra doğacağına dair umudumda kalmadı çatı muayneside oldum ne nişan geldi ne su. Kilosuda maşallah 4 kiloya yaklaştı bebişin hakkımda hayırlısı olsun diyorum sadece bazen olmayınca olmuyor demek ki, bir de bir şey sormak istiyorum son kez hastane ücretini direkt peşin mi alıyorlar yoksa kart’a çekerler mi ona göre hazırlıklı gitmek istiyoruz ama ordayken sormayı unutmuşuz telefonda da yanıt alamıyoruz maalesef cevap verirseniz cok mutlu olurum