Eylem_96 2021 mart qyında ilk çocuğumu onur bey eşliğinde sezeryanla foğurdum fakat benim sancım olmasına rağmen açılmam devam etmiyordu ve bir yerden sonra bana bıraktı seçim hakkını suniye devam yada sezeryan ben nolur nolmaz hem bebeğim hem kendi açımdan sezeryan tercih ettim işin ehli bir doktordur hemde fazlasıyla ilgili. Hafta sonu geve gündüz demeden whatsapptan yardımcı oluyor bir sorunda. Şimdi telrsr hamileyim 2. Seçenek düşünmeden direk ona gittim bazı testlerimi dışarda yaptırdım ona rağmen söylediği şuydu sonuçların çıktığında bana derhal whatsapptan at hafta sonu falan farketmez dedi