Eminebd benim doktorum direkt eskişehire git dedi ben özelde yaptırayım burda olmuyor mu dedim bana garipseyerek baktı neden o kadar para vereceksin hem eskişehir daha kapsamlı bi test yapıyor dedi. Sonra devlette perinatolojiyle konuştum ona da özelde yaptırmak istiyorum dedim doktor dalga mı geçiyorsun o kadar para vereceksin onlar ticari olaylar dedi zorla eskişehirde yaptırdılar. İyiki de öyle yapmışım . Eminim sizin de sağlıklıdır ki kanda sorun çıkıp ultrason normal olunca genelde sorun olmuyor bana perinatoloji o değerler için onlar kandaki büyüme hormonu detaylıda bebeğin gelişimine bakarak da belli olur istersen fetal yaptırma demişti .onda da hiç sorun çıkmadı zaten fetalde yaptırdım sırf içim rahat etsin diye