Merhaba arkadaşlar 2li test (ikili test) yaptırdım ensen kalınlığı normal çıktı fakat kanda riskli çıktı bu durumu yaşayan var mı 4lü testi mi yaptırmalıyım sonuç için fetal dna falan varmış ama ücretli şuan ona maddi imkanım yok bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi