ecemanne Benimkilerde de son kullanma tarıhlerınde hep 2020 yazıyor canım her seferınde de o ıdrarla ıkı tane bırden yaptım ama yok yanı gostermedı bıldırdıgım gıbı cogunda C cızgısı bıle cıkmadı ve bulandılar kıpkırmızı sekıller falan oldu nerdeyse cok ılgınc yanı bu ay gecen aylarde kı gunlerımı dıkkate alarak değerlendiryorum bakalım nasıp sizin için de hayırlısı olsun :)