Ggggggggggg canim ben temmuz ayindan beri her sekilde denedim bazen stres yaomayayim diye ovulasyon kullanamdim ortalama yumurtlama günlerimi degerlendirdim , bu ay mesele hic cocuk dusuncesi kafamda olmadi , artik olmazsa onumuzdeki ay doktora gidicem ilac mi verir klomen tedavisi mi olur baska alternatif tedaviler deneyecegim , insallah gerek kalmaz da 🐣 Rabbim hayirli zamanda nasip eylesin hepimize