Anne_6 krem bir zarari yok ben ilk hamileligimde sormuştum doktora. Normalde hep agda yapardım ama ilk hamileligim o kadar kotu gecti ki sürekli kusma bulantidan kuaföre gidemiyordum çünkü hayatım yatak odası ve banyoydu. Dogumdan sonra tekrar hep agdaya gittim ve bu hamileligimde de agdaya gittim hep gecen hafta gittim yine en son. Agdayi öneriyorum ben hem gec çıkıyor hem tertemiz, Çünkü dogumdan sonra bir süre temizleyemiyorsun agda ile oldugunda en azindan daha gec geliyor ve ince geliyor