34+4 haftalık hamileyim malûm artık dikkatli olmam lazım her an doğum yapabilirim temiz olmam lazım özel bölgemi kast ediyorum siz ne kullanılıyorsunuz ben tras bıçağı kullandım kaç kere ama yara bere oldu ya ağda atamam çok ağrır korkuyorum tüy dökücü Krem bebeğe zarar verir mi bilmiyorum ne yapcam bilmiyorum çıldırcam ya