babyandmomy__ normal. Herkes aynı anda aynı belirtiler olmaz. Benim 2.gebeliğim ama ilkiyle çok farklı herkesin hormonal dengesi farklı kendini kimseyle kıyaslama
Bazı belirtiler bazılarında olmuyor. Yanda geç oluyor. 9-10. Haftalarda genellikle oluyor