Feyzamali33 benim her zaman kansızlık sorunum var ama doğuma son iki ay kala değerlerim 8 e inmişti, 21 ağustosta Zeynep Kamil de doğum yaptım, ameliyattan sonra 5,5 e düştü serum bile toparlamaz bu değeri dedi dr ve 2 ünite kırmızı 2 ünite beyaz kan nakil ettiler, tekrar 8 değerle taburcu oldum. Sabah akşam günde 2 kez Ferrum içtim şuan değerlerim 9,7 ye yükselmiş. Gerçekten dikkat edilmesi gerek bedenen beni çok yordu kansızlık olayı