Minnosunannesi49 Kızlar dün gittim doktora kesen 1 santime ulaşmış dedi ama bebek yok 10 gün sonra gel yine bakalım dedi normalmi 🤔
Zehra_ulgr3838 Minnosunannesi49 geç döllenme olabilir benimkide öyleydi hatta 4 haftalikti kese yoktu 6 haftalıkken kese var bebek yok boş gebelik dediler 8 haftalıkken gittim bebekte göründü kalp atisida duyuldu doktorum geç döllenme olmuş dedi hatta bebeği alttan bakarak gördü üstten 10. Haftadan sonra göründü
Cnm_63 Minnosunannesi49 banada aynısını demişti doktor 10 gün sonrasında gittim duydum kalp atışını şuan 14+3 günlük olduk. korkma içini ferah tut dua et Rabbime bırak gönlündeki sana nasip etsin
2209 Zehra_ulgr3838 merhaba benim de 7. Hafta kese var bebek yok sizin kaçıncı haftada bebek göründü haftaya iyi kötü konuşuruz göremezsek dedi moralim çok bozuk
Kubraylvc 5+1 de kese bile yok dedi kan 463 çıktı bugün 5+6 doktordayım inşallah kese görülür geç döllenmede baya geç görünüyor
Kubraylvc Minnosunannesi49 tabiki veririm bende heyecanlıyım ilk kızımda 6.haftada nokta gibi görülmüştü kese geç yumurtlama görüyorum ben
ilknurakinci Kubraylvc maşallah gözünüz aydın rabbim tamamına erdirsin, bana ve isteyen herkese de nasip etsin inşallah hayırlısı ile🙏🏻♥️
Hsnsarem-94 Minnosunannesi49 yaaa sizinle ayniyiz ben Geçen hafta gittim kese yoktu betahgc 250 çıkmıştı şimdi cuma gününe gidecem keseyi görmeye sizdede yerlesme kanaması oldu mu