Nursena2 hayır yoktu canım ben 3 gun geçince yaptım cıkmadı 5 gunden sonra yaptım yıne cıkmadı 8 de yaptım cıkmadı ta kı 10 gun olunca ınternetten yazıyı gördum yaptım ıkıncı cızgı sılık cıktı ve o aksam kan verdım gec döllenme olmustur dedi doktor degerım 177 cıkmıstı 2 gun sonra kan tekrar verdım deger 669 a yukselmıstı hersey yolunda demıstı doktor öğrendıgımde 3 4 haftalık bıseydı