Nursena2 Merhaba bugün 8. Günüm gecikmede. 3 gün yapmışım 1 saat sonra silik çizgi çıkmıştı ama bugüne kadar olmayınca tekrar yaptım ve bu şekilde çıktı  Neden böyle oluyor olabilir? 8 gün gecikmede kesin belli olması lazım eğer varsa ama hala olacak gibi de değilim geç döllenme olsa bile çıkması gerekmez miydi?
Gzde_defne Nursena2 gebelik olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Normalde adetiniz düzenli miydi ilk kez mi gecikiyorsunuz ?
Arzunur14_ Nursena2 Bazen dönemsel gecikmeler oluyor benim de 9 gün civarı gecikti korunuyordum ama yine de olabilir diye test yaptım negatif birkaç gün sonra da adet oldum
HazelSeren Nursena2 canım benım 10 gun gecıkmede bellı oldu yoksa öncelerınde bende yaptım cıkmadı gec döllenme olmustur
Satisati Silik çıkması kuruma çizgisi olabilir maalesef bu testte de göremiyorum, adet gecikmesi stresten telastan da olabilir, olmazsa sağlık ocağına gidip bir kan verirsiniz
Nursena2 Satisati hiç gecikmezdi normalde 4 aydır deniyoruz hiç gecikmedi ama bu ay 8.gun artık ve geçen ay doktora gittim hiç bı sorun yok dedi
Gzde_defne Nursena2 o zaman bence bir kan verin.bazen testlere de güven olmuyor gebelik varsa kanda çıkar
Nursena2 Gzde_defne hiç adet olacakmisim gibi hissetmiyorum belirti de yok eğer bir kaç gün daha olmazsam gidip kan vericem galiba
H_38 Nursena2 kaset test denediniz mi bende bu testlerde 13 gün geçmesine rağmen görünmedi kasette çıktı şimdi 5+6
Pinnar7 Benim de böyle maalesef hep test yaptım, bekledim yine yaptım ama negatif 8. Günde de, ne kadar geç çıkabilir ki daha
Pinnar7 Nursena2 hayır olmadım, benim belirtiler var gibiydi bel ağrısı falan ama taşınma sürecindeydim tam olmam gereken zamanlarda
Pinnar7 Nursena2 evet negatif hiç pozitife dair ufacık bir şey de yok, çıkardı herhalde diye düşünüyorum daha ne kadar geç çıkabilir ki varsa
Nursena2 Pinnar7 evet çıkması lazım geç döllenme olsa bile bu güne kadar çıkıyor diyorlar ama regl de olmuyorum belirtim de yok kafa karışıklığı hep 😩
Nursena2 Arzunur14_ geçen ay doktora gittim herşey normal dedi kan degelerime de bakıyorum sürekli hiç sorun yok ama hiç gecikmezken bı anda 8 gün gecikince umitlendim bende