anneolmayolunda59 benim testim hala pozitif 🥹🥹
24 ağustosta vuruldum iğneyi ben. İğne dahil 12. Gün oluyor. Karnımda adet olacakmışım gibi ağrılarım var göğüs hassasiyetim ve akıntı artışım var. Bide ben asla üşüyen bir insan değilim ama çok üşüyorum 2 gündür sıcağa ihtiyacım var 😂 cumartesi günü alalım kanı dedi doktorum o günü bekliyorum. Adet olursam daha erken gidicem bakıcaz duruma 😅