Günaydın kızlar bugün testim bu şekilde, silikleşiyor sanırım. Dün doktor ultrason muayenesi yaptı. Sağ taraftaki yumurtam çatlamamış büyümüş gitmiş, iğne sol taraftan bi tanesini çatlatmış. Doktor da sağlıklı olan kazanır dedi illa en büyük olan çatlamıyormuş. Neyse hareketlenme varmış kanı cumartesi ver dedi ama ben sabredemem perşembe felan veririm muhtemelen 😅
