Eliffffkkkkkk Kızlar 2 gün önce hem erken gebelik hemde kaset test yaptığımda çok koyu olacak şekilde çizgiler çıktı bugün tekrar yaptığımda o kadar koyu çıkmadı sizce kimyasal gebelik mıdır
1Anneadayiiii Eliffffkkkkkk kan testi vermeden bunu anlayamazsın canım bence yarın bi kan ver 😍 hakkında hayırlısı olsun
Fidan_Aylin22 Eliffffkkkkkk ya bendede öyle oluyordu test markalarına göre öyle kimyasal diyil buyuk ihtimal
Eliffffkkkkkk 1Anneadayiiii bugün verdim inşallah yarın çıkacak sonucu ama doktor 2 gün arayla kan vermene gerek yok dedi kafam karıştı
1Anneadayiiii Eliffffkkkkkk inşallah hamilesindir canım peki doktorun nasıl anlayacak gebeliğin sağlıklı veya sağlıksız olduğunu acaba sormak lazım
bbaa2805 Eliffffkkkkkk internete mutlu resim yazın sayfaya fotoğrafı yükleyin ve ordaki linki kopyalayıp buraya yapıştırabilirsinz
Eliffffkkkkkk bbaa2805 anlamış değilim bende yarın sonuç öğrenmeye de oraya çağırdılar e nabiza düşmüyormus sonuçlar anlamadım bu işi
Mavideniz26 Eliffffkkkkkk bazen bozuk olabiliyorlar takmayin siz onu, hamilesiniz cok bellirgin zaten
Gamzebz Eliffffkkkkkk canım markaları farklıysa ondan da farkededebilir yada yaptığın saat ilk idrarın mı gün içinde herhangi bi saatte yaptığın idrarın mı bunların hepsi fark eder diye düşünüyorum
Eliffffkkkkkk 1Anneadayiiii direkt kadın doğuma yönlendirecek sanırım bugün kan sonucu çıkınca konuşalım dedi düşük çıkar ve gozlemlenmesi gerekirse aile hekimimi değiştireceğim içime hiç sinmedi bu durum