Aysen35-35 doğumum güzel geçti bebeğim yanımda doğumum sezeryandi ama sezeryanda açılma olduğunu fark ettiler bebek normal doğum pozisyonu almıştı o yüzden su yutmuştu oksijen desteği verildi bebeğimiz geriden geliyordu sürekli kilosu 2 nin üstü ölçülüyordu 2500 gr doğdu tam istediğimiz kiloda doğdu dedi doktor hiç korkmayın benim doktorum kiloya asla takılmadı minik doğar dedi olmusuz hiç bişey söylemedi her şey yolunda gitti çok şükür inşallah sizinde öyle olucaktir bebeğim bana çekmiş minik biriyim oda minik doğdu önemli olan sağlıklı olması toparlıyorlar sonradan