Kontrolüm normalde 2 gün sonraydı ama dün geceden sancılanınca bu gün doktora gittik nstde sancılarım çıktı 1.5 santimde açılmam varmış 36+3 deyiz ama bebişim kilo almamış 2200 gram eğer cumartesiye kadar kilo almazsa doktorum doğumu başlatacak her şeyide yiyorum çok üzülüyorum böyle olmasına ne yapmalıyım benim gibi olan anne adayları var mı