Amphitrite tatlibebegim_ Peki bebek hareketli miydi? Benimki çok hareketli sonra dediginiz gibi bi tarafta toplanıyor sertleşiyor. Sancı kısmı yok ne yapacağim bilmiyorum sabahtan beri böyle.
tatlibebegim_ Amphitrite evet hareketliydi ama tekme şeklinde değildi dediğim gibi sürekli bi tarafa toplanıp sertleşiyodu bi taraf sivri duruyodu baya sancımın olduğu sabah böyleydii sürekli
Rabia_36 tatlibebegim_ ayy benimde böyle toplaniyo ya sağ tarafa yada sol tarafa ama bekliyoruz birşey gözükmüyor şimdilik 37+6🥲
Barlas_mom tatlibebegim_ Bana sancıyı biraz anlatır mısınız 😅 ikinci gebeliğim hiç sancım olmadı doktor sancın olursa suyun gelirse gel diyor ama ben sancı hiç çekmedim ilk doğumum da sezeryan oldum sağlık sebeplerinden. Sancım olurda anlamam diye korkuyorum
Dlnoz Barlas_mom yine sezeryan olursunuz ama doktorun size gün vermesi gerekir normal doğum yapamazsınz.
tatlibebegim_ Barlas_mom ya valla aynı adet olacakmışsın gibi bebek vajinaya baskı yapıyo her an çıkıcak gibi belden doğru bi giriyo sancı beli kitliyo resmen🤭
Rabia_36 tatlibebegim_ hayır 🥲cumartesi acile gittim suyum geldi zannederek alttan muayene etti baya zorlandım ertesi gün kahverengi leke geldi bir kere geçti şimdide sabhatan beri bel ağrısı çekiyorum adet olucam sanki gelirmi acaba artık 🥺
Barlas_mom tatlibebegim_ acı eşiğim yüksek benim baya hissedilen bir ağrı oluyor o zaman dimi hafif hafif regl sancısı zaten oluyor bebek rahim büyüdüğü için onla aynı değildir
tatlibebegim_ Rabia_36 alttan bakarak uyarmışta olabilir inşallah doğurursun sende bi avazda vakti gelmiş zatenn