Iydrnjg
Ben şuan 14.haftamdayım. Haydarpaşa numune eah ne gidiyorum. Şuana kadar ilhan varank, lütfi kırdar ve ümraniye eah ne gittim. Üçü de birbirinden kötüydü. Ama şuan haydarpaşadan çok memnunum. Asla sıra sorunu yaşamadım. Sistemin 2 hafta randevu vermediği durumlarda doktorla görüştüm. Kendisi randevu oluşturdu. İkili test için sıra sorunu yoktu. 11 haftada gittim, haftam erken olmasa aynı gün yapılacaktı, 12. Haftaya doktor sıra verdi. Şuanda da detaylı ultrason için 16. Haftada gideceğim doktor kendisi 20. Hafta için randevu oluşturacağını söyledi. Devlet olmasına rağmen kontrol muayenesinde bile ultrasondan bebeğimi gösterip görüntü veriyor. Ayrıca eşimi de odaya alıp ultrasonda hareketlerini gösteriyor. Belli bir doktor yok her gittiğimde farklı bir doktor oluyor. Randevu aldığım doktor genelde orada olmuyor. Ama tüm doktorlar aynı şekilde tüm sorularıma detaylı cevap verdiler. Ancak şuana kadar orada doğum yapmış kimseyle görüşemedim. Giden varsa doğum konusunda tecrübesini paylaşırsa memnun olurum.