dztrk Merhaba güzel anne adayları.. bebiş boy kiloları ne durumda acaba? Bugün kontrolum vardı 35 haftalığım bebeğim 3kg olmuş normal mi?
Hasretk1 dztrk merhaba yarın 36 oluyorum 35 kontrolünde 2770 di kilosu doktor 36 ile uyumlu demişti sizinki biraz tombik belliki 🙃
50_68 dztrk bende 35haftalık oldum 3kilo dedi doktor böyle ilerlerse 3hafta sonra doğuma alacağım dedi devlet Hastanesi’ne gidiyorum sezeryan yapmamak için suni vereceğim dedi. Sizde durumlar nasıl böyle bir şey dendi mi
vezozcan dztrk Maşallah sizinki gayet güzel gelişmiş, ben 34 haftadayken 2260di çarşamba günü kontrolümüz var ne kadar oldu gorucez 1 hafta geriden geliyor kilo olarak
Polimo Hasretk1 selam benimde 34+3 te 3 kiloydu yaklaşık 2.5 hafta ondeydik biraz tombik bebeklerimiz 🥰
dztrk 50_68 bende biraz sancı var ilk doğumum da 37 haftalık iken olmuştu önümüzdeki hafta kontrolum var tekrar ozaman belli olacak bakalım🥰 hayırlısı ile kavuşalım evlatlarımıza inşallah
Gulgnl 50_68 bana da bugün öyle dedi bende yarın 36 olacağım 3100 kg benimde 4250’den aşağı olmaz 40 haftayı beklersen dedi bi de 4 ü geçerse normal doğurtturamam sezaryen dedi bende normal istiyorum suni sancı ile 38 39 da deneriz dedi kafam çok karıştı
Mutluuu42 dztrk benimde erkek baş çevresi ve karın çevresi 3 hafta önde dedi 10 gün sonra gel sezeryan günü verelim dedi asistanına sordum neden sezeryan diye bebeği strese sokmamak için dedi diğer iki doğumum normal olmuştu
DuyguNefes Mutluuu42 benim bebeğimin de baş cevresi 1 hafta önden 35 haftalığım 3 kilo olmuş 38 de sezeryana gireceğim insallah erken gelmezse normal doğum destekcisi bir dr fakat bana normal doğumu önermedi :) Sağlıkla gelsinler de doğum seklinin önemi yok hayırlısı neyse o olsun hakkımızda
dztrk vezozcan Sağlığı yerinde ise hiç sorun değil kilosu🥰 ilk doğumum 37nci haftada oldu 2700 doğmuştu hiç bir problem yoktu.
hepoyleolurzaten_ dztrk 35+3haftalığım 33haftalıkken 2210kg demişti doktor yalnış hatırlamıyorsam ilk hamileliyimde kızım önden gidiyordu 4kg doğuldu bu kızım birAZ minik galiba
Masal24- Ben de 32 haftalıkken gitmiştim 2150 Gr kilosu vardı bu hafta 35. haftadayiz cuma günü gideceğim bakalım kaç kilo diyecekler merakla bekliyorum 😊
vezozcan dztrk benim ilk dogumum 2100 ikincisi 2800 doğdu onlardada sorun yoktu eşi 1900 doğmuş doktor genetik olduğunu söylüyor birde ne yazıkki sigara içiyorum oda etkiliyor herhalde
dztrk vezozcan Sağlıkları yerindeyse inan kilosu pek önemli değil 🥰 o illeti bende bırakamıyorum içiyorum😥 Hakkımızda hayırlısı