Efnn1 ben de ayniydim çok fazla canım istiyordu baya bağımlıydım hatta öyle 3-4 fırt çekmek beni iyice sinirlendiriyordu yetmiyodu yani.sürekli gözümün önüne bebek getirdim kokluyordum ve bebek kokmak yerine sigara kokuyordu her canım istediğinde bunu hayal ettim ve inat ettim normalde hiç azimli değilimdir ama resmen inat ettim canım istedikçe hayır icmicem istediğin kadar söyle diyordum kendimi eve kapattım bir iki hafta ve çok baş ağrısı ve sinir yaptı..şimdi 5 yıl oldu tamamen silindi aklımdan her gün hala şükrediyorum