Efnn1 öneri demeyelim de biraz mecbursunuz diyelim. Sigara dumanı direkt olarak plasentadan içeri geçip bebeğe gidiyor. Az içiyor olmak, yarıda atıyor olmak bir çözüm ne yazık ki değil. Bebeğin sağlığı mı daha önemli sigara içmek mi? 24+5 haftalığım bende sigara kullanıyordum ancak planlı bir hamilelik olduğu için zaten aylar öncesinden sigara kullanmayı kesmiştim. Aktif içici biriyseniz vücuttan atılması çok uzun sürüyor sizde bilirsiniz. O yüzden bence iş sizde bitiyor. Umarım bırakırsınız 🙏