miniiiikfasulye Kızlar bugün uyandığımdan beri hareket yok dinleniyorum yine yok tatli yedim yine yok bir gün daha böyle olmuştu gece hareket etmişti dün hareket etti mi hatırlamıyorum panik oldum napayım sizce zaten hareketleri azalma var nst güzel çıkıyor ama
Feliz miniiiikfasulye bence bir kontrole gitsen iyi olur. Yani ben olsam giderdim tedbir açısından. Çünkü bir şeyler yiyince hareket görmen lazım. Yoktur kötü bir şey Allahın izniyle ama bence git için rahat etsin
Zmom miniiiikfasulye kıpırtı bile olmadıysa lütfen hastaneye ya da sağlık ocağında kalp dinlemek için git. Biraz elinle pıt pıt yap rahatsız et yanlardan elinle kavra karnını uyuyor olabilir uyansın ☺️
Symdnz1 miniiiikfasulye önce 4-5 dk ovalayın karnınızı. Sonra yanlardan sıkıştırın biraz tepki verecektir
miniiiikfasulye Feliz Erken doğum riskim var doktor dedi ztn en ufak biseyde gel perinatoloji takipliyim şuan eşim çalışıyor napim bilmiyorum evden çıkmam Sadece market izin ver doktor yasakladı oda kanım pıhtılaşma olmasın diye markete çık dedi
Melamial Sağlık ocaklarında nst oluyor yakınsanız bağlatın. Ya da hastane acilinde. Haftanız büyük düzenliyse hareketleri paniklemeniz normal. Biraz bebişle konuşun bakalım
miniiiikfasulye Melamial rahatsız ediyorum ama gecede hiç hareket etmedi belim sadece ağrıyordu sağlık ocağı kaçta kapanıyor
Zmom miniiiikfasulye korkma canım benim uyuyor olabilir. Olabildiğince rahatsız et ışık tut ses aç. Yine olmuyorsa bu sefer eşini bekle gidin beraber Allah’a emanet bebişin korkma☺️
biranneadayi15 miniiiikfasulye sırt üstü yatın bir kaç dk sırt üstü yatınca rahatsız oluyorlar genelde karnına kumanda koy sen hissetmesen bile kumanda oynuyor mu bir bakın bide karnınızı çok hızlı olmayacak şekilde sallayın uyanır benim bebeğimin pozisyonu hamilelipimde hep içime doğru dönüktü bu hareket etmeme mevzusu yüzünden eve kalp dinleme cihazı almıştık düşünün artık bende sizin gibi hep telaşlanıyordum nst giriyordum orda hareket var ama ben hissetmiyordum hamileliğim böyle geçmişti beni bu durum çok yoruyordu inşallah bir sorun yoktur
miniiiikfasulye biranneadayi15 evet benimkide nst hareket güzel ama hiç hisettmiyordum kaç gündür kıpırtı gibiydi elini koyunca şimdi o kibirti bile olmayınca telaş yaptım sağlık ocağında Allah’tan kalp dinledim rahatladım
miniiiikfasulye Hcrn87 sağlık ocağına gittim kalp atışları güzeldi ama esimi beklicem hastaneye gideriz
Zuleyha_18 miniiiikfasulye hiç hissetmiyorsaniz gidin bi görünün ama sola yatip elinizi gobeginizin altına koyunca hissediyorsanız problem yoktur ben üç gün sırf öyle hissettim sonrasında düzeldi 😁
miniiiikfasulye Zuleyha_18 ya bende karnıma elimi koyunca hafif içten hareket his ediyordum şuan o bilr yok
Feliz miniiiikfasulye çok sevindim sizin için de bebeğiniz için de. Bin şükür❤️ Allah korusun her zaman