Hgmom1 Merhaba arkadaşlar bu ay aranızda aşılama yaptıracak olan var mı? Ben ilk defa yaptıracağım biraz heyecanlıyım..😆
Ozlemerikci543450 Hgmom1 bende mikroçipli aşılama olacağım ama bir sonraki adette süreç başlayacak sanırım Ekim başını bulacak gibi şuan d ve b için iğne ve damla kullanıyorum
Qwert2211 Hgmom1 gonal f 75 kullandım canım ben . Yumurtam fazla gelişince 4 gün sonra dozu 50 ye düşürerek kullandım yarında aşılama inşallah
147258369 Ozlemerikci543450 bende adetin 3 günü klomen verdi 5 gün kullandım geçen pazar kontrol gittim bu hafta çarşamba günü aşılama yapacağız dedi doktor
Sultancvhr Ozlemerikci543450 hayırlısı olsun rabbim bekleyen isteyen hepimize versin bende bugün mikroçipli aşılama yaptırıyorum ikinci kez inşallah olur busefer
Happ 28 Ağustos’te mikroçip aşılama oldumm inşallah hepimizin süreci kolaylıkla geçer sağlıklı evlatlarımız oluurr 🤲🏻🌺
Qwert2211 Anonim-C güzel dedi doktor canım ama ben biraz uzanınca skısık olduğum ıcın idrarımı yaptım . Yapmamam mı gerekiyordu acaba
Anonim-C Qwert2211 bendee valla işte oraya buraya koşuyom uzanıyom unutup bişeyler taşıyorum sonra pisman oluyorum aklima gelince 😂
Qwert2211 Anonim-C aman dikkat et canım ben bi halsiziö zaten uzanıyorum öylece ama günlük hayatına dewam edebilirsin dedi doktor bana . Asitli şeyler tüketme kafeini az kullan dedi. Salam sosis yeme dedi . Senın kaç yumurta wardı gelişen
Anonim-C Qwert2211 solda 20-24 mm 2 tane sağda 1 tane 16 mm vardı, şu bi kaç gündür işte yoruyorum birraz kendimi ama hayırlısı Allahtan bakalım. Sende yumurtalar nasıldı