Papatyam3437- Merhaba herkese, benim de 16+2 🫠 Bir ben mi böyleyim diyordum ama sizleri okudukça biraz içim rahatladı bana kalsa bütün hamileler dışarıda fink atıyor bir ben yerimden kalkamıyorum 😅
helloandhello Papatyam3437- yok kalkma zaten en iyisi kalktıkça iş yaptıkça akıntın fazlasiyor belimi tuta yürüyorum günlük ☹️
Eloomm helloandhello sağlıkla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı canım benim hepsi gelir geçer hiç bişey hatırlamayız bugünlerden 💖