Ben çok halsizim hiç halim yok birde öyle daraliyorumki derin derin nefes alıp vererek zor geçiyor nabzim çok fazla atıyor sade maden suyu içince halsizligim geçiyordu bugün oda fayda etmedi çok halsizim 15+3 gebeliğim benim gibi olan var mı yada önerisi olan haftaya gideceğim doktora tatilde şu anda aramak istemedim