arslansedaa benimde yüksek cıktı canım geçen hafta bakittim 95 normal dedi benimki 100 cıktı acilen bi diyetisyene git dedi gttim diyete uymam gerektiğini soyledi bazı şeyleri yasakladi haftaya tekrar kontrol var elimden geldince uymaya çalışıyorum kan şekerine bakacak haftaya açlık ve tokluk ona göre yol izlicez aksi taktirde insilüne başlaman gerekebilir dedi tavsiyem hemen git doktira canim