Sabuncugil bazısında devam ediyormuş şeker, bazısındada normale donuyormuş. Bebege dogar dogmaz sıkıntıları oluyormuş malesef, yada anne karnında ani ölüm, aşırı kilo alma, ve su fazlalılıgı. Malesef riskli gebelik olarak geciyor. Erken dogum riski var. 😢 bende aynı dertden muzdaribim