Kim dediyse boş konuşmuş biraz
Tam anestezi ile kürtaj oldum ilk gebeliğimdi
Üstüne adet bile görmeden tekrar hamile kaldım şuan 24. Haftanın yarısındayız
Yüreğini ferah tut canım hiçbir şey anlamayacaksın sonrasında hafif adet sancısı gibi ağrın olucak sadece bir süre adet kanaması gibi bir kanama o kadar korkulacak bir şey kesinlikle yok bol bol dua et kendini iyi hissetmek için zor bi süreç evet ama unutma Rabbim daha güzel günler nasip edecek sana hayırla 🌸