üniversite hastanesine gittim anestezi şeklini sorduğumda danışmadaki kadın doktor karar verir dedi ben genel anestezi istiyorum hatırlamak istemiyorum onun icin de ilerde hamile kalmama ihtimalin olabilir dendi ama hiç psikolojiyi düşünen yok ben lokal yada ilaç verilip yaptırılan düşükten istemiyorum zaten yeteri kadar korkuyorum şu aşamada birde tekrardan çocuğun olmayabilir deniyor yumurtalıklarına zarar gelebilir deniyor ne kadar zor ve üzücü bir süreçmiş