Merve_ylmz Bende de şu an yek belirti göğüslerde hassasiyet. Ama bugün 2 buçuk saatlik bir yolculuk yaptım yollar çok kötüydü araba çok aşırı salladı yani. Korkuyorum tutulamazsa gebelik oluşmazsa bu sebepten filan diye ama bakalım.
Fundayim 4 gün kaldı ama bugün karnım belim kasıklarım agriyo oldum olacam sanki offffffff yine miiii